Monitöre Bazen Görüntü Gelmiyor Rx6600
2
●78
- 20-10-2024, 00:55:32Merhaba arkadaşlar, Rx6600 ekran kartına sahibim ve 3 başlatmada 1inde görüntü gelmiyor. Başka monitör de denedim. Kablo da denedim. Tekrar kapatıp açmam lazım. Bios ekranı vs. hiçbirşey yok. Ama windows başlıyor. Kulaklığımdan ses geliyor. Çok nadirde olsa 4-5 ayda 1-2 kere ekranda yatay çizgilerde gördüm. Problem ne olabilir?
- 20-10-2024, 02:13:02Ekran kartının bakımlarını yapıyor veya yaptırıyor musunuz? Özellikle 2 yıldır aralıksız kullanılıyorsa (kullanım yoğunluğu ve maruz kaldığı stress oranına göre) çoktan açılma zamanı gelmiş olabilir. Bakıma ihtiyaç duyması için kazım yapılmış olması şart değil ama o da yapıldıysa ömrünü tamamlıyor olabilir yavaş yavaş. Teknik elemanın incelemesi iyi olur.
- 20-10-2024, 09:01:003 aylık ekran kartı.wantrepreneur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle