Ekran kartının bakımlarını yapıyor veya yaptırıyor musunuz? Özellikle 2 yıldır aralıksız kullanılıyorsa (kullanım yoğunluğu ve maruz kaldığı stress oranına göre) çoktan açılma zamanı gelmiş olabilir. Bakıma ihtiyaç duyması için kazım yapılmış olması şart değil ama o da yapıldıysa ömrünü tamamlıyor olabilir yavaş yavaş. Teknik elemanın incelemesi iyi olur.