• 19-10-2024, 23:02:04
    #1
    Arkadaşlar 5sim üstünden telegram servis numarası alabilen var mı? Hiç bir ülkede aktif değil sanki telegram için.
  • 19-10-2024, 23:12:15
    #2
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar 5sim üstünden telegram servis numarası alabilen var mı? Hiç bir ülkede aktif değil sanki telegram için.
    aktif olsada hesap oluşturulmuş oluyor..

    bunun methodu vs varsa banada ulaşabilir yapan kişi teşekürler
  • 19-10-2024, 23:14:17
    #3
    Sadece 5sim'de değil. Bir çok SMS sağlayıcısında Telegram konusunda problem var hocam. Bir defa hesap oluşturulduğunda Telegram, Whatsapp'a nazaran kodları sms yerine uygulamaya gönderiyor. Ve aynı numara bir çok kez satışa çıktığı için almak mesele oluşturuyor. İyi akşamlar hocam.
  • 19-10-2024, 23:20:25
    #4
    Bir kaç ay önce 5sim üstünden numara ile 4-5 tane hesap açmıştım. Sonra telefonu değiştirince hesaplar gitti. Tekrar yeni hesap da alamıyorum 1 tane lazım ama kaldı öyle. Bir yolunu belki buluruz hocam.
  • 19-10-2024, 23:25:41
    #5
    Merhabalar 50 tlden telegram ihtiyacınızı karşılayabilirim.
  • 19-10-2024, 23:45:51
    #6
    Mun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aktif olsada hesap oluşturulmuş oluyor..

    bunun methodu vs varsa banada ulaşabilir yapan kişi teşekürler
    FRTSOFT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece 5sim'de değil. Bir çok SMS sağlayıcısında Telegram konusunda problem var hocam. Bir defa hesap oluşturulduğunda Telegram, Whatsapp'a nazaran kodları sms yerine uygulamaya gönderiyor. Ve aynı numara bir çok kez satışa çıktığı için almak mesele oluşturuyor. İyi akşamlar hocam.
    Hocalarım 5sim de hollanda üstünden açtım hesap. Bilginiz olsun. Buradakiler çalışıyor sanırım. Deneyebilirsiniz.
  • 19-10-2024, 23:47:08
    #7
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocalarım 5sim de hollanda üstünden açtım hesap. Bilginiz olsun. Buradakiler çalışıyor sanırım. Deneyebilirsiniz.
    Saol hocam.
  • 19-10-2024, 23:54:35
    #8
    PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocalarım 5sim de hollanda üstünden açtım hesap. Bilginiz olsun. Buradakiler çalışıyor sanırım. Deneyebilirsiniz.
    Denemediğim ülke kalmadı
  • 20-10-2024, 00:14:10
    #9
    wwwZiranbula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denemediğim ülke kalmadı
    Şimdi denedim tekrar hocam. Vallahi hollanda üstünden 1 hesap daha açtım. Şans herhalde bilmiyorum ki.