PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi denedim tekrar hocam. Vallahi hollanda üstünden 1 hesap daha açtım. Şans herhalde bilmiyorum ki.
Sms gelmiyor oradan da. 1-2 dk bekliyorum. Çok bekleyince gelir mi bilmiyorum