PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocalarım 5sim de hollanda üstünden açtım hesap. Bilginiz olsun. Buradakiler çalışıyor sanırım. Deneyebilirsiniz.
Saol hocam.