• 18-10-2024, 16:23:19
    #1
    Selamlar,

    Türkiye'de herhangibi bölgedeki Veri Merkezinde bir kapanma mı oldu?
    Son üç gündür farklı yerlerden 3-4 bilgi mesajı alıyorum. Bu konuda bilginiz var mı? Birçok firmanın taşıma işlemlerini gerçekleştirmeye başladığını duyuyorum.
    Teşekkürler.
  • 18-10-2024, 16:24:41
    #2
    Artan maliyetlerden kaynaklı taşıma yaptıklarını düşünüyorum.
  • 18-10-2024, 16:30:05
    #3
    Kurumsal PLUS
    Elektrik kesintisi olmuştu en son.