Selamlar,
Türkiye'de herhangibi bölgedeki Veri Merkezinde bir kapanma mı oldu?
Son üç gündür farklı yerlerden 3-4 bilgi mesajı alıyorum. Bu konuda bilginiz var mı? Birçok firmanın taşıma işlemlerini gerçekleştirmeye başladığını duyuyorum.
Teşekkürler.