• 17-10-2024, 20:28:13
    #1
    Selamlar arkadaşlar,
    Buradan bireysel bir ürün satarken kargo şubesine bizim teslim etmemiz şart mı? Adrese gelip alma durumları oluyor mu anlaşmalı kargoların? Ben kırsalda yaşıyorum da gündüz gidemiyorum merkeze.
  • 17-10-2024, 20:37:03
    #2
    Herturlu kargonu normalde kargom var iadem var vs dediğinde gelip almak zorunda. Kapıdan alma kapıya teslim hizmet bu zaten. Aradığında tuslama var zaten kargo vereceğim diye.
  • 17-10-2024, 20:49:09
    #3
    Eğer bulunduğunuz yere kargo teslimi yapılıyorsa kapıdan da aldırabilirsiniz. Aras kargo da bu hizmet mevcut ben kullanıyorum arada tavsiye ederim yalnız bir gün önceden talep oluşturmanız lazım.
  • 17-10-2024, 20:50:58
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    Sahibinden.com'un anlaşması adresten alım için de geçerli yani adresten alım şeklinde de teslim yapabilirsiniz tabi kargocu gelirse

    Birkaç kez çağırdım kargoyu kimse gelmedi kendim götürdüm. Meğerse öncelik sistemi varmış, önce kurumsal anlaşmalı toplu kargolara gidiyorlarmış boşluk olursa bireysel çağrılara gidiyorlarmış.
  • 18-10-2024, 23:00:55
    #5
    ESSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herturlu kargonu normalde kargom var iadem var vs dediğinde gelip almak zorunda. Kapıdan alma kapıya teslim hizmet bu zaten. Aradığında tuslama var zaten kargo vereceğim diye.
    mehmet05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer bulunduğunuz yere kargo teslimi yapılıyorsa kapıdan da aldırabilirsiniz. Aras kargo da bu hizmet mevcut ben kullanıyorum arada tavsiye ederim yalnız bir gün önceden talep oluşturmanız lazım.
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahibinden.com'un anlaşması adresten alım için de geçerli yani adresten alım şeklinde de teslim yapabilirsiniz tabi kargocu gelirse

    Birkaç kez çağırdım kargoyu kimse gelmedi kendim götürdüm. Meğerse öncelik sistemi varmış, önce kurumsal anlaşmalı toplu kargolara gidiyorlarmış boşluk olursa bireysel çağrılara gidiyorlarmış.
    Değerli vaktinizi ayırıp bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ediyorum 🙏🏻