Herturlu kargonu normalde kargom var iadem var vs dediğinde gelip almak zorunda. Kapıdan alma kapıya teslim hizmet bu zaten. Aradığında tuslama var zaten kargo vereceğim diye.
Eğer bulunduğunuz yere kargo teslimi yapılıyorsa kapıdan da aldırabilirsiniz. Aras kargo da bu hizmet mevcut ben kullanıyorum arada tavsiye ederim yalnız bir gün önceden talep oluşturmanız lazım.
Sahibinden.com'un anlaşması adresten alım için de geçerli yani adresten alım şeklinde de teslim yapabilirsiniz tabi kargocu gelirse
Birkaç kez çağırdım kargoyu kimse gelmedi kendim götürdüm. Meğerse öncelik sistemi varmış, önce kurumsal anlaşmalı toplu kargolara gidiyorlarmış boşluk olursa bireysel çağrılara gidiyorlarmış.
Değerli vaktinizi ayırıp bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ediyorum 🙏🏻