• 17-10-2024, 06:36:50
    #1
    Sadece e-fatura kesmek istiyorum, e-arşivden çıkmak istiyorum.

    Böyle şirketler varmı?
  • 17-10-2024, 08:16:46
    #2
    Gib e arşiv ücretsiz
  • 17-10-2024, 08:20:09
    #3
    neo yazılım ile çalışabilirsiniz. kontör aldığınızda ön muhasebe portal ücretsiz.
  • 17-10-2024, 08:27:57
    #4
    QNB Finansbank'ı bir inceleyin kontör dahil olmak üzere bu tip herşey ücretsiz diye biliyorum
  • 17-10-2024, 10:09:12
    #5
    Sitta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece e-fatura kesmek istiyorum, e-arşivden çıkmak istiyorum.

    Böyle şirketler varmı?
    Her halükarda mali mühür veya e-imza almak zorundasınız ilk geçiş sürecinde.
    Daha sonra mali mühür veya e-imzayı kullanarak ücretsiz maliyenin e-fatura portalını kullanabilirsiniz.
    Dezavantajı fatura tasarımına izin vermiyor, birde her kullanımda mali mühürle fatura kesiyorsunuz.
    Çok fatura düzenlemiyorsanız kullanılabilir.
    Aylık gelen ve giden fatura adetiniz ne kadar?
  • 17-10-2024, 10:11:32
    #6
    Mahmut.EFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her halükarda mali mühür veya e-imza almak zorundasınız ilk geçiş sürecinde.
    Daha sonra mali mühür veya e-imzayı kullanarak ücretsiz maliyenin e-fatura portalını kullanabilirsiniz.
    Dezavantajı fatura tasarımına izin vermiyor, birde her kullanımda mali mühürle fatura kesiyorsunuz.
    Çok fatura düzenlemiyorsanız kullanılabilir.
    Aylık gelen ve giden fatura adetiniz ne kadar?
    Şuanda ayda 10 adet kesiyorum ortalama
  • 17-10-2024, 10:16:08
    #7
    Sitta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuanda ayda 10 adet kesiyorum ortalama
    O zaman dediğim şekilde ücretsiz kullanabilirsiniz e fatura hizmetini.
  • 17-10-2024, 10:35:26
    #8
    Mahmut.EFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her halükarda mali mühür veya e-imza almak zorundasınız ilk geçiş sürecinde.
    Daha sonra mali mühür veya e-imzayı kullanarak ücretsiz maliyenin e-fatura portalını kullanabilirsiniz.
    Dezavantajı fatura tasarımına izin vermiyor, birde her kullanımda mali mühürle fatura kesiyorsunuz.
    Çok fatura düzenlemiyorsanız kullanılabilir.
    Aylık gelen ve giden fatura adetiniz ne kadar?
    e-imza en fazla 3 yıllık değil mi benim geçen bitti yine gidip parayla yenilettim
  • 17-10-2024, 10:52:15
    #9
    webtasarimda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e-imza en fazla 3 yıllık değil mi benim geçen bitti yine gidip parayla yenilettim
    En fazla 3 yıllık oluyor evet. Ama ücretli entegratörlere geçerseniz e-imza kullanımına gerek kalmıyor süresi bitse de e-fatura sistemi çalışmaya devam eder.