webtasarimda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
e-imza en fazla 3 yıllık değil mi benim geçen bitti yine gidip parayla yenilettim
En fazla 3 yıllık oluyor evet. Ama ücretli entegratörlere geçerseniz e-imza kullanımına gerek kalmıyor süresi bitse de e-fatura sistemi çalışmaya devam eder.