Merhaba
Varlık yönetim şirketine borcum var ödemek istiyorum ama indirim yapmıyorlar konuyla alakalı nasıl bir yol izlemeliyim indirim yapılmasını nasıl sağlarım bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim
Varlık yönetim h.k
6
●248
- 15-10-2024, 00:48:17Borç 100se elimde nakit 40 var. Olur derseniz hemen işlemleri başlatın yoksa sittin sene alma şansını yok deyin. Bu tarzda görüşmeye devam edin. Başka alacaklıların da olduğunu eğer kendileri kabul etmiyorsa diğer ödemeleri yapacağınızı belirtir. Yani onların sizi tehdit etmesine izin vermeyip belirttiğim ölçüde siz tehdit edin.Firateser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle