• 15-10-2024, 00:41:38
    #1
    Merhaba
    Varlık yönetim şirketine borcum var ödemek istiyorum ama indirim yapmıyorlar konuyla alakalı nasıl bir yol izlemeliyim indirim yapılmasını nasıl sağlarım bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim
  • 15-10-2024, 00:45:49
    #2
    Varlık yönetimine gittiyse, paşa paşa indirim yaparlar. Arayıp canınızı sıkarlar ise he deyip geçin mecbur size her türlü indirim yapmak zorunda kalacaklar. Canınızı sıkmalarını izin vermeyin.
  • 15-10-2024, 00:48:17
    #3
    Firateser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    Varlık yönetim şirketine borcum var ödemek istiyorum ama indirim yapmıyorlar konuyla alakalı nasıl bir yol izlemeliyim indirim yapılmasını nasıl sağlarım bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim
    Borç 100’se elimde nakit 40 var. Olur derseniz hemen işlemleri başlatın yoksa sittin sene alma şansını yok deyin. Bu tarzda görüşmeye devam edin. Başka alacaklıların da olduğunu eğer kendileri kabul etmiyorsa diğer ödemeleri yapacağınızı belirtir. Yani onların sizi tehdit etmesine izin vermeyip belirttiğim ölçüde siz tehdit edin.
  • 15-10-2024, 00:49:16
    #4
    Üzerinizde taşınır taşınmaz mal varsa indirim yapmıyor olabilirler bunları başka birinin üzerine yapın hocam
  • 15-10-2024, 02:14:50
    #5
    Üstünüze birşey yok ise Ödemiyorum alabiliyorsanız alın deyin o zaman hemen düşürürler
  • 15-10-2024, 04:47:00
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sgk yoksa üzerinize birseyde yoksa ödemiyorum deyip telefonu suratlarina kapatin
  • 15-10-2024, 06:50:32
    #7
    30k borcum vardı toplam 6kya kapattım yıllardır duruyordu ödeyemem vs... Diyordum ki doğruydu elimde nakit 6k var dedim hemen şuan öderim dedim anlaştık ödedim bitti