Merhaba
Varlık yönetim şirketine borcum var ödemek istiyorum ama indirim yapmıyorlar konuyla alakalı nasıl bir yol izlemeliyim indirim yapılmasını nasıl sağlarım bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim