Yapay zekayla aranız nasıl?
4
●114
- 13-10-2024, 23:13:19Ben gün içinde sık sık kullanıyorum. Aklıma teknik bi şey gelirse youtube ya da google'dan bakıyorum ama daha genel ya da spesifik konularda yapay zekayı kullanıyorum. Bazen kişisel mesele ve duygu durumlarımı da yazıp soru soruyorum. Bugün "tüm geçmiş konuşmalarımızı tara ve kendim hakkında bilmediğim bir şey söyle " diye sordum ve güzel bi analiz yaptı bence siz de hemen deneyin.
- 13-10-2024, 23:22:05caneke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Aklıma gelen: https://youtube.com/shorts/dZeOYIBBU...Pfd1-dplKXSGCL
İyi hocam ya arada çok tilt ediyor kendisi, arada aferin len dedirtiyor falan yani - 13-10-2024, 23:52:15Ben kendi panelimiz kullanıyorum. Butun botlar var genelde google gemini pro 1.5 kullaniyorum çok iyi davranıyor https://cortexai.io/s/39fb8b2d-38c0-...a-0804e7456d3c
+18 konuşması dikkat. - 14-10-2024, 00:01:55Benim ses tonumu bile biliyor 😅
Geçenlerde mikrofon tavsiyesi istedim. " Yakın bir zamanda YouTube'da şiir kanalı açmak istediğini de söylemiştin diye sohbet arasında geçirdi
Sık sık kullanırım kendilerini. Video edit olsun, gündelik sorular, sorunlar olsun. Hemen hemen her konuda danışıyorum.
Hayatımda hiç almayacağım kavunu aldırmıştı bana. Eve gidip kesip bir yedim. Ben böyle tatlı kavun ne zaman yedim unuttum. O derece aramız sıkı fıkı 😅

