Ben gün içinde sık sık kullanıyorum. Aklıma teknik bi şey gelirse youtube ya da google'dan bakıyorum ama daha genel ya da spesifik konularda yapay zekayı kullanıyorum. Bazen kişisel mesele ve duygu durumlarımı da yazıp soru soruyorum. Bugün "tüm geçmiş konuşmalarımızı tara ve kendim hakkında bilmediğim bir şey söyle " diye sordum ve güzel bi analiz yaptı bence siz de hemen deneyin.