Bu Logoyu Kullanmalı mıyım? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu Logoyu Kullanmalı mıyım?
7
●
296
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu Logoyu Kullanmalı mıyım?
08-10-2024, 15:12:24
#1
psdlider
Merhaba arkadaşlar, yeni domainim için bir logo tasarladım. Sade ama güzel olsun istedim.
Sizce bu logoyu kullanayım mı?
08-10-2024, 15:15:18
#2
okan_berk
Güzel olmuş hocam elinize sağlık bence kullanılabilir
08-10-2024, 15:16:34
#3
Wertomy
Logoya e harfini de eklemeliydiniz hocam bence.
08-10-2024, 15:18:19
#4
Terzi53
-1 ben daha güzenilir yaparım süpermen gibi olmuş
08-10-2024, 15:20:10
#5
Misafir
gayet güzel
08-10-2024, 15:22:31
#6
psdlider
okan_berk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel olmuş hocam elinize sağlık bence kullanılabilir
Teşekkür ederim hocam
Wertomy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Logoya e harfini de eklemeliydiniz hocam bence.
Aynı etkiyi yaratmadı hocam o şekilde, Logo içinde yine "E" harfi gizli ama "S" harfi ön planda. (Birde sonsuzluk işareti gibi olunca hoşuma gitti
)
Terzi53 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
-1 ben daha güzenilir yaparım süpermen gibi olmuş
Teşekkür ederim hocam ama mantık o zaten
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gayet güzel
Teşekkür ederim hocam
23-03-2025, 23:25:16
#7
Artista
font kalınlaştırılmalı gibi eski dostum. Ayrıca eğitim ile bağdaşacak bir görünüme çevrilebilir gibi, geliştirilmeli
Ellerine sağlık
23-03-2025, 23:26:18
#8
Aglamaz
Güzel, sade. Ama üzerinde ufak dokunuşlarda yapılabilir. Başarılar.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler