• 08-10-2024, 15:12:24
    #1
    Merhaba arkadaşlar, yeni domainim için bir logo tasarladım. Sade ama güzel olsun istedim.
    Sizce bu logoyu kullanayım mı?

  • 08-10-2024, 15:15:18
    #2
    Güzel olmuş hocam elinize sağlık bence kullanılabilir
  • 08-10-2024, 15:16:34
    #3
    Logoya e harfini de eklemeliydiniz hocam bence.
  • 08-10-2024, 15:18:19
    #4
    -1 ben daha güzenilir yaparım süpermen gibi olmuş
  • 08-10-2024, 15:20:10
    #5
    gayet güzel
  • 08-10-2024, 15:22:31
    #6
    okan_berk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olmuş hocam elinize sağlık bence kullanılabilir
    Teşekkür ederim hocam

    Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logoya e harfini de eklemeliydiniz hocam bence.
    Aynı etkiyi yaratmadı hocam o şekilde, Logo içinde yine "E" harfi gizli ama "S" harfi ön planda. (Birde sonsuzluk işareti gibi olunca hoşuma gitti )

    Terzi53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -1 ben daha güzenilir yaparım süpermen gibi olmuş
    Teşekkür ederim hocam ama mantık o zaten

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet güzel
    Teşekkür ederim hocam
  • 23-03-2025, 23:25:16
    #7
    font kalınlaştırılmalı gibi eski dostum. Ayrıca eğitim ile bağdaşacak bir görünüme çevrilebilir gibi, geliştirilmeli
    Ellerine sağlık
  • 23-03-2025, 23:26:18
    #8
    Güzel, sade. Ama üzerinde ufak dokunuşlarda yapılabilir. Başarılar.