Güzel olmuş hocam elinize sağlık bence kullanılabilir
Teşekkür ederim hocam
Logoya e harfini de eklemeliydiniz hocam bence.
Aynı etkiyi yaratmadı hocam o şekilde, Logo içinde yine "E" harfi gizli ama "S" harfi ön planda. (Birde sonsuzluk işareti gibi olunca hoşuma gitti

)
-1 ben daha güzenilir yaparım süpermen gibi olmuş
Teşekkür ederim hocam ama mantık o zaten
gayet güzel
Teşekkür ederim hocam