okan_berk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel olmuş hocam elinize sağlık bence kullanılabilir
Teşekkür ederim hocam

Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Logoya e harfini de eklemeliydiniz hocam bence.
Aynı etkiyi yaratmadı hocam o şekilde, Logo içinde yine "E" harfi gizli ama "S" harfi ön planda. (Birde sonsuzluk işareti gibi olunca hoşuma gitti )

Terzi53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
-1 ben daha güzenilir yaparım süpermen gibi olmuş
Teşekkür ederim hocam ama mantık o zaten

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gayet güzel
Teşekkür ederim hocam