Kombiden Anlayan Bakabilir mi ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kombiden Anlayan Bakabilir mi ?
2
●
150
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Kombiden Anlayan Bakabilir mi ?
08-10-2024, 02:55:44
#1
deffydark
Merhabalar , kombiyi açarken f3 hatası alamaktayım alarko kombi olarak geçiyor, bunun sebebi ve maliyei tahmini ne olur ?
08-10-2024, 03:15:04
#2
Misafir
deffydark adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhabalar , kombiyi açarken f3 hatası alamaktayım alarko kombi olarak geçiyor, bunun sebebi ve maliyei tahmini ne olur ?
Tam modelini de yazsanız iyi olurdu ama yanlış hatırlamıyorsam bu servis çağır demek
08-10-2024, 08:51:10
#3
Dadas25
Hocam ntc arızası bazı modellerde anakartta çıkabiliyor
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler