• 08-10-2024, 02:55:44
    #1
    Merhabalar , kombiyi açarken f3 hatası alamaktayım alarko kombi olarak geçiyor, bunun sebebi ve maliyei tahmini ne olur ?
  • 08-10-2024, 03:15:04
    #2
    deffydark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar , kombiyi açarken f3 hatası alamaktayım alarko kombi olarak geçiyor, bunun sebebi ve maliyei tahmini ne olur ?
    Tam modelini de yazsanız iyi olurdu ama yanlış hatırlamıyorsam bu servis çağır demek
  • 08-10-2024, 08:51:10
    #3
    Hocam ntc arızası bazı modellerde anakartta çıkabiliyor