deffydark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar , kombiyi açarken f3 hatası alamaktayım alarko kombi olarak geçiyor, bunun sebebi ve maliyei tahmini ne olur ?
Tam modelini de yazsanız iyi olurdu ama yanlış hatırlamıyorsam bu servis çağır demek