• 06-10-2024, 11:28:37
    #1
    Hepsipay para bozdurma işi ile ilgili konu açmak istiyorum da bu ticari konuya girer mi? Kuralları okudum ama tam emin olamadım, şimdi ticari konu açmak için ticari puanımız yoksa illaki platin üyelik mi alacağız? Gold üyelikte veya silverda böyle şansımız yok mu?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      Merhaba evet ticari konuya girer bildiğim kadarıyla en az 1 yıllık alınması gerek ona detaylı bakın
  • 06-10-2024, 11:34:50
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Merhaba evet ticari konuya girer bildiğim kadarıyla en az 1 yıllık alınması gerek ona detaylı bakın
  • 06-10-2024, 11:38:17
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba evet ticari konuya girer bildiğim kadarıyla en az 1 yıllık alınması gerek ona detaylı bakın
    İllaki 1 senelik Platin üyelik mi almamız gerekir? Peki her yaptığımız (100 lira üstü) işlemlerde kaç ticaret puanı alıyoruz?
  • 06-10-2024, 11:44:09
    #4
    musabcicek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İllaki 1 senelik Platin üyelik mi almamız gerekir? Peki her yaptığımız (100 lira üstü) işlemlerde kaç ticaret puanı alıyoruz?
    Galiba 1 yıllıktı hocam, farklı kişilerle 100Tl ve üstü 5 ticaret gerçekleştirmeniz gerek
  • 06-10-2024, 11:45:52
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galiba 1 yıllıktı hocam, farklı kişilerle 100Tl ve üstü 5 ticaret gerçekleştirmeniz gerek
    Peki hocam, teşekkür ederim.