Hepsipay ve Ticari Konu Hakkında
4
●96
- 06-10-2024, 11:28:37Hepsipay para bozdurma işi ile ilgili konu açmak istiyorum da bu ticari konuya girer mi? Kuralları okudum ama tam emin olamadım, şimdi ticari konu açmak için ticari puanımız yoksa illaki platin üyelik mi alacağız? Gold üyelikte veya silverda böyle şansımız yok mu?
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 06-10-2024, 11:38:17İllaki 1 senelik Platin üyelik mi almamız gerekir? Peki her yaptığımız (100 lira üstü) işlemlerde kaç ticaret puanı alıyoruz?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-10-2024, 11:44:09Galiba 1 yıllıktı hocam, farklı kişilerle 100Tl ve üstü 5 ticaret gerçekleştirmeniz gerekmusabcicek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-10-2024, 11:45:52Peki hocam, teşekkür ederim.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle