Hepsipay para bozdurma işi ile ilgili konu açmak istiyorum da bu ticari konuya girer mi? Kuralları okudum ama tam emin olamadım, şimdi ticari konu açmak için ticari puanımız yoksa illaki platin üyelik mi alacağız? Gold üyelikte veya silverda böyle şansımız yok mu?