• 04-10-2024, 23:54:06
    #1
    the platform 2. Çıkmış dostlar izleyen var mı? 1 beğenmiştim
  • 04-10-2024, 23:56:03
    #2
    PayPal + Wise + Revolut
    Devamında, en son eksik kalan parça yerine oturuyor, ancak ilkinine kıyasla beğenmedim. Yine de film güzel, 10 üzerinden 8 puan veririm. Güzel bir distopik film olmuş.
  • 05-10-2024, 00:00:23
    #3
    Platin üye
    Yavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devamında, en son eksik kalan parça yerine oturuyor, ancak ilkinine kıyasla beğenmedim. Yine de film güzel, 10 üzerinden 8 puan veririm. Güzel bir distopik film olmuş.
    eksik parça çoktu gerçekten 2 yi izlemek lazım o zaman
  • 05-10-2024, 00:01:40
    #4
    PayPal + Wise + Revolut
    nemesisqwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eksik parça çoktu gerçekten 2 yi izlemek lazım o zaman
    Elbette hiçbir şey yoksa bile ilk bölüm hatırına izlenir
  • 05-10-2024, 00:02:50
    #5
    Platin üye
    Yavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elbette hiçbir şey yoksa bile ilk bölüm hatırına izlenir
    3 gelicek mi hocam bilgin varmı
  • 05-10-2024, 00:06:39
    #6
    PayPal + Wise + Revolut
    nemesisqwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 gelicek mi hocam bilgin varmı
    Bu tür konulu filmleri Netflix, popülerliğini koruyan bir film olduğu için genelde devam ettiriyor, ama bu ilerleyen zamanlarda belli olur. Sona bakarak bunu anlamak zor.
  • 05-10-2024, 00:16:57
    #7
    Yavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tür konulu filmleri Netflix, popülerliğini koruyan bir film olduğu için genelde devam ettiriyor, ama bu ilerleyen zamanlarda belli olur. Sona bakarak bunu anlamak zor.
    Yamyam gibi yemek yiyorlar mı hocam diğer serisindeki gibi
  • 05-10-2024, 01:39:55
    #8
    bende daha yeni izledim filmin 1 ini izlemedim ben açıkcası 2. sini anlamadım film sürükleyici amma sonu bağlaşmamış filmle bence