Konu
Bu filmi İzleyen varmı
05-10-2024, 00:00:23
#3
nemesisqwe
Platin üye
Yavuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Devamında, en son eksik kalan parça yerine oturuyor, ancak ilkinine kıyasla beğenmedim. Yine de film güzel, 10 üzerinden 8 puan veririm. Güzel bir distopik film olmuş.
eksik parça çoktu gerçekten 2 yi izlemek lazım o zaman