• 04-10-2024, 18:38:36
    #1
    Hocam merhabalar yaşım 17 oldudumum için shopier açamıyorum ama sitem var sitedede shopier ile var yardımcı olacak kişi varmıdır
  • 04-10-2024, 18:40:51
    #2
    Alıntı
    7524 sayılı Vergi Kanunları ile Bazı Kanunlarda ve 375 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamede Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun ile 213 sayılı Vergi Usul Kanununun mükerrer 355 inci maddesine eklenen altıncı fıkrada, 5464 sayılı Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunu uyarınca izin verilen durumlar hariç, mükelleflerin mal satışı veya hizmet ifası için yaptıkları tahsilatları, kendi mükellefiyeti adına kayıtlı olmayan ödeme sistemleri veya cihazları (POS ve benzeri cihazlar) aracılığıyla yapmaları durumunda, tahsilatı yapan mükelleflere ve cihazları kullandıranlara ayrı ayrı her bir işlem için 3 kat özel usulsüzlük cezası kesilmesi ve bir takvim yılı içinde kesilecek özel usulsüzlük cezasının 20 milyon Türk lirasını geçemeyeceği hükme bağlanmıştır.
    https://teknoloji.gib.gov.tr/kredi-k...iskin-aciklama

    Varsa risk alacak alabilir.


    Aile biriylerinden biri olur mu bilmem onu araştırmak lazım.
  • 04-10-2024, 18:41:49
    #3
    Sattığınız ürünün faturasını vb kesmeniz lazım . Vergi levhası + şirket kurulumu vb .
    Sizin adınıza fatura kesip shopierden satış yapanda büyük cezalar alabilir. Bu tarz konu açarken göz önünde bulundurun.