Sattığınız ürünün faturasını vb kesmeniz lazım . Vergi levhası + şirket kurulumu vb .
Sizin adınıza fatura kesip shopierden satış yapanda büyük cezalar alabilir. Bu tarz konu açarken göz önünde bulundurun.