Eczacı ya da doktorlara sorum var
8
●146
- 02-10-2024, 17:39:34Merhaba! Ufak bir sorum olacak. Vücut geliştirme ile uğraşıyorum ve naturel değilim; yani steroid kullanıyorum. Bununla birlikte birçok şey kullanıyorum korunma için. Bunlardan bir tanesi omega-3. Omega-3 her kullandığım zaman mide bulantısı çok oluyor. Günümü bitirecek kadar kullanmayınca sorun yok. Marka ile ilgisi yok; farklı markalarda kullandım ve omega-3 kullanmam gerekiyor. Bunun nedeni nedir, çözümü var mı?
- 02-10-2024, 17:49:04Kaç yıllık spor hayatımda ilk defa birisinden steroid kullanıyorum lafını duydum
- 02-10-2024, 17:58:54Gizlemeye saklamaya gerek yok hocam naturel değilimfatihinizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

bunun için çözüm varmıdır hocam bulantıya çareWAwebtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 02-10-2024, 20:58:28Hayır hocam sadece bulantı oluyor aynı seymi bilmiyorum ama balık yiyorum sorun olmuyor ondaMedyaSMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2024, 21:15:57Hocam peki hep jelatinli mi denediniz, sıvı formu denediniz mi hiçLexan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2024, 21:38:01Hayır denemedim jelatinli aldım hepMedyaSMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2024, 21:54:27Hocam jelatini yırtıp için veya şurup şeklini alın, tadı biraz kötüdür ama büyük ihtimalle bulantınızı kesebilir.Lexan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle