Merhaba! Ufak bir sorum olacak. Vücut geliştirme ile uğraşıyorum ve naturel değilim; yani steroid kullanıyorum. Bununla birlikte birçok şey kullanıyorum korunma için. Bunlardan bir tanesi omega-3. Omega-3 her kullandığım zaman mide bulantısı çok oluyor. Günümü bitirecek kadar kullanmayınca sorun yok. Marka ile ilgisi yok; farklı markalarda kullandım ve omega-3 kullanmam gerekiyor. Bunun nedeni nedir, çözümü var mı?