• 28-09-2024, 22:08:58
    #10
    Ben üniversite yıllarında part time çalışmıştım. Sene 2000 Ortam güzeldi. Tecrübe edinirsin
  • 28-09-2024, 22:09:01
    #11
    Adoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çalışmak isterseniz ist/anadolu yakasi için çalıştıgım şirket şöförün yanında dagitim yapacak eleman arıyor ort maaşları yemek yol dahil 24 25 i geciyor
    Ankara'dayım
  • 28-09-2024, 22:13:29
    #12
    Bu yaşta çokça tecrübe kazanacaksın sigorta girişin erken yaşta başlar. ve güzel tecrübe kazanırsın iş hayatında, insanları anlarsın, müşterileri anlarsın para odaklı bakma 18 yaş için, tecrübe kazanıp daha yetkinleştir kendini. Daha yüksek işlere bu sayede geçersin burayı öğrenme basamağı olarak düşün dostum
  • 28-09-2024, 22:19:05
    #13
    Boykotçular bu aralar çok saldırıyor. Hiç muhatap olma güvenlik ya da polisi arayın
  • 28-09-2024, 22:20:16
    #14
    İlk kez bir işletme de çalışacaksanız, çalışma hayatınıza farklı bir yerlerden başlamanızı tavsiye ederim. Bu tarz yerlerde mobbing uygulaması vb şeyler çok fazla var. İlk iş deneyiminiz olumsuz olmasın. Önünüzde çalışacak uzun yıllarınız olacak.
  • 28-09-2024, 22:22:40
    #15
    ben çalıştım sakın girme molan 1 saat değil günde 2 saat zorunlu mesai yapıyorsun yemek puanın az puanla yemek alıyorsun akmerkez burgerde çalıştım.
  • 28-09-2024, 22:50:19
    #16
    Kariyer düşünceniz varsa çok mantıklı değil hocam. Maaşınız günü gününe yatar. Mesai ücretlerini kesintisiz alırsınız gibi bir çok olumlu faktör var. Olumlu diyorum aslında olması gereken fakat bir çok tr firması ne mesai ne maaş konusunda bazen gevşek davranabiliyor. Ama bir senelik çalışmayı düşünüyorsanız mantıklı hareket olur. Benim görüşüm ise tab gıdaya part time personel olarak girmeniz bu sayede hem kişisel ihtiyaçlarınızı karşılayıp hem ders çalışabilirsiniz. Başımızda ki müdür birde kafa dengi olursa çalışmak ayrı keyifli olur. Hayatınızda başarılar dilerim.
  • 28-09-2024, 23:21:45
    #17
    Sigorta başlangıcın olsun.
    Hemde kurumsal firma işleyişini görmen için iyi bir başlangıç olabilir.

    Hizmet sektörü zordur.
    Başarılar
  • 28-09-2024, 23:28:12
    #18
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Avm de hiç bir yerde çalışmak mantıklı değil