Kariyer düşünceniz varsa çok mantıklı değil hocam. Maaşınız günü gününe yatar. Mesai ücretlerini kesintisiz alırsınız gibi bir çok olumlu faktör var. Olumlu diyorum aslında olması gereken fakat bir çok tr firması ne mesai ne maaş konusunda bazen gevşek davranabiliyor. Ama bir senelik çalışmayı düşünüyorsanız mantıklı hareket olur. Benim görüşüm ise tab gıdaya part time personel olarak girmeniz bu sayede hem kişisel ihtiyaçlarınızı karşılayıp hem ders çalışabilirsiniz. Başımızda ki müdür birde kafa dengi olursa çalışmak ayrı keyifli olur. Hayatınızda başarılar dilerim.