İlk kez bir işletme de çalışacaksanız, çalışma hayatınıza farklı bir yerlerden başlamanızı tavsiye ederim. Bu tarz yerlerde mobbing uygulaması vb şeyler çok fazla var. İlk iş deneyiminiz olumsuz olmasın. Önünüzde çalışacak uzun yıllarınız olacak.