Ortam güzeldi. Tecrübe edinirsin
Burger King de çalışmak mantıklı mı?
24
●1.590
- 28-09-2024, 22:13:29Bu yaşta çokça tecrübe kazanacaksın sigorta girişin erken yaşta başlar. ve güzel tecrübe kazanırsın iş hayatında, insanları anlarsın, müşterileri anlarsın para odaklı bakma 18 yaş için, tecrübe kazanıp daha yetkinleştir kendini. Daha yüksek işlere bu sayede geçersin burayı öğrenme basamağı olarak düşün dostum
- 28-09-2024, 22:20:16İlk kez bir işletme de çalışacaksanız, çalışma hayatınıza farklı bir yerlerden başlamanızı tavsiye ederim. Bu tarz yerlerde mobbing uygulaması vb şeyler çok fazla var. İlk iş deneyiminiz olumsuz olmasın. Önünüzde çalışacak uzun yıllarınız olacak.
- 28-09-2024, 22:50:19Kariyer düşünceniz varsa çok mantıklı değil hocam. Maaşınız günü gününe yatar. Mesai ücretlerini kesintisiz alırsınız gibi bir çok olumlu faktör var. Olumlu diyorum aslında olması gereken fakat bir çok tr firması ne mesai ne maaş konusunda bazen gevşek davranabiliyor. Ama bir senelik çalışmayı düşünüyorsanız mantıklı hareket olur. Benim görüşüm ise tab gıdaya part time personel olarak girmeniz bu sayede hem kişisel ihtiyaçlarınızı karşılayıp hem ders çalışabilirsiniz. Başımızda ki müdür birde kafa dengi olursa çalışmak ayrı keyifli olur. Hayatınızda başarılar dilerim.
- 28-09-2024, 23:21:45Sigorta başlangıcın olsun.
Hemde kurumsal firma işleyişini görmen için iyi bir başlangıç olabilir.
Hizmet sektörü zordur.
Başarılar - 28-09-2024, 23:28:12Avm de hiç bir yerde çalışmak mantıklı değil