• 28-09-2024, 22:00:56
    #1
    Herkese merhaba 18 yaşındayım lisem bu sene bitmişti üniversite Sınavı'na girdim olumlu bir sonuç alamadım. Evde boş durmak yerine bir yerden çalişmak istedim ve öylesine TAB GIDA'nın web sitesinden burger king için iş ilanına başvurdum ve beni bugün aradılar gerekli evrakların teslimi sonrası 3 gün sonra başlayabilirsin diye doğru bir karar vermem gerekiyor sizce ne yapmalıyım kafam çok karışık. Ailem ile yaşıyorum pek giderim yok sadece kendi faturam vs bunları ödüyorum.


    Çalışma Süresi : 8 Saat
    Mola : 1 Saat
    HAFTADA 1 GÜN İZİN (Haftaİçi)
    EK OLARAK : Yemek + Yol


    Maaş 17.002 TL (Mesailer Hariç)
  • 28-09-2024, 22:02:06
    #2
    bence çalışılabilir hocam çok popüler bir yerde değilse aşırı yoğunluk yaşamazsınız. hayırlısı olsun hakkınızda.
  • 28-09-2024, 22:02:39
    #3
    Ekip çalışması adına senin için gelecekte güzel bir tecrübe olacaktır. Bir yerden de başlamak tabiki önemli. Kendini geliştirmek adına başlayabilirsin bence
  • 28-09-2024, 22:03:12
    #4
    Çalışılabilir neden olmasın. Ama umarım dayak yemezsiniz :d
  • 28-09-2024, 22:04:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışılabilir neden olmasın. Ama umarım dayak yemezsiniz :d
    ne dayağı
  • 28-09-2024, 22:06:02
    #6
    baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne dayağı
    Şeriatçilerin baskını
    • DoraOtomotiv
    • cetin61
    DoraOtomotiv ve cetin61 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 28-09-2024, 22:07:15
    #7
    çalış kardeşim tecrübe edinirsin hemde giderlerini karşılarsın
  • 28-09-2024, 22:07:37
    #8
    Hocam çalışmak isterseniz ist/anadolu yakasi için çalıştıgım şirket şöförün yanında dagitim yapacak eleman arıyor ort maaşları yemek yol dahil 24 25 i geciyor
  • 28-09-2024, 22:08:17
    #9
    quadly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence çalışılabilir hocam çok popüler bir yerde değilse aşırı yoğunluk yaşamazsınız. hayırlısı olsun hakkınızda.
    Yoğunluk normal diyelim. Bir alışveriş merkezi içinde.

    yucelcerit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekip çalışması adına senin için gelecekte güzel bir tecrübe olacaktır. Bir yerden de başlamak tabiki önemli. Kendini geliştirmek adına başlayabilirsin bence
    Teşekkürler

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışılabilir neden olmasın. Ama umarım dayak yemezsiniz :d
    Çalışanın orda suçu nedir boykot yapıyorsan yemesin kimse o zaman

    baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne dayağı
    Meşhur boykotçular