quadly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence çalışılabilir hocam çok popüler bir yerde değilse aşırı yoğunluk yaşamazsınız. hayırlısı olsun hakkınızda.
Yoğunluk normal diyelim. Bir alışveriş merkezi içinde.

yucelcerit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekip çalışması adına senin için gelecekte güzel bir tecrübe olacaktır. Bir yerden de başlamak tabiki önemli. Kendini geliştirmek adına başlayabilirsin bence
Teşekkürler

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışılabilir neden olmasın. Ama umarım dayak yemezsiniz :d
Çalışanın orda suçu nedir boykot yapıyorsan yemesin kimse o zaman

baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne dayağı
Meşhur boykotçular