bence çalışılabilir hocam çok popüler bir yerde değilse aşırı yoğunluk yaşamazsınız. hayırlısı olsun hakkınızda.
Yoğunluk normal diyelim. Bir alışveriş merkezi içinde.
Ekip çalışması adına senin için gelecekte güzel bir tecrübe olacaktır. Bir yerden de başlamak tabiki önemli. Kendini geliştirmek adına başlayabilirsin bence
Teşekkürler
Çalışılabilir neden olmasın. Ama umarım dayak yemezsiniz :d
Çalışanın orda suçu nedir boykot yapıyorsan yemesin kimse o zaman
Meşhur boykotçular