Herkese merhaba 18 yaşındayım lisem bu sene bitmişti üniversite Sınavı'na girdim olumlu bir sonuç alamadım. Evde boş durmak yerine bir yerden çalişmak istedim ve öylesine TAB GIDA'nın web sitesinden burger king için iş ilanına başvurdum ve beni bugün aradılar gerekli evrakların teslimi sonrası 3 gün sonra başlayabilirsin diye doğru bir karar vermem gerekiyor sizce ne yapmalıyım kafam çok karışık. Ailem ile yaşıyorum pek giderim yok sadece kendi faturam vs bunları ödüyorum.
Çalışma Süresi : 8 Saat
Mola : 1 Saat
HAFTADA 1 GÜN İZİN (Haftaİçi)
EK OLARAK : Yemek + Yol
Maaş 17.002 TL (Mesailer Hariç)