• 27-09-2024, 14:09:14
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar değerli r10 üyeleri. Yaklaşık bir aydır yaşadığım bir sorun için sizlere danışmak istiyorum. Açıkçası ilk başlarda kişinin zor durumda olduğunu düşünerek kendisine yaklaşık 20 gün boyunca hiçbir şey sormadım. Daha sonrasında ise beni oyaladigini düşünmeye başladım. Konu hakkında şikayet konusu açmıştım kendisi oraya da dâhil olmadı forumdan uzaklaştırılmıştı zaten. En son konuşmamızda bugün iade yapacağını söylemişti. Bugün de bana r10 da hesabımı kapattirmissin sana para filan yok gibi saçma bir dönüş yapmış . Ben kendisine yaklaşık 35 gündür fazlasiyla tolerans gösterdim zaten, konu hakkında nasıl bir yol izlenmeli. Ücret 1250 TL çok değil ama saçma bir şekilde salak yerine konulmuş gibi hissettiriyor insana.
  • 27-09-2024, 14:10:00
    #2
    Kim ?
  • 27-09-2024, 14:10:41
    #3
    şikayet aç hocam 1250tl hem az değil. hemde yapılan iş yanlış.
  • 27-09-2024, 14:11:19
    #4
    Yasal olarak hakkınızı arayabilirsiniz. Forum üzerinde zaten uzaklaştırılmış.
  • 27-09-2024, 14:11:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şikayet aç hocam 1250tl hem az değil. hemde yapılan iş yanlış.
    Hocam forumda şikayet açtım kendisi buraya bakmıyor artık.
  • 27-09-2024, 14:12:45
    #6
    Seomudedin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam forumda şikayet açtım kendisi buraya bakmıyor artık.
    banlandıysa başka yapacak bişi yok hocam. forumdan uzak dursun yeter. geri kalan için uğraşmaya değmez.
  • 27-09-2024, 14:14:47
    #7
    Alacak davası aç İcra başlat fazlası ile al
  • 27-09-2024, 14:15:11
    #8
    Bu tarz kullanıcıların forum kimlik bilgilerini veriyor mu bu durumlarda?