Merhabalar değerli r10 üyeleri. Yaklaşık bir aydır yaşadığım bir sorun için sizlere danışmak istiyorum. Açıkçası ilk başlarda kişinin zor durumda olduğunu düşünerek kendisine yaklaşık 20 gün boyunca hiçbir şey sormadım. Daha sonrasında ise beni oyaladigini düşünmeye başladım. Konu hakkında şikayet konusu açmıştım kendisi oraya da dâhil olmadı forumdan uzaklaştırılmıştı zaten. En son konuşmamızda bugün iade yapacağını söylemişti. Bugün de bana r10 da hesabımı kapattirmissin sana para filan yok gibi saçma bir dönüş yapmış . Ben kendisine yaklaşık 35 gündür fazlasiyla tolerans gösterdim zaten, konu hakkında nasıl bir yol izlenmeli. Ücret 1250 TL çok değil ama saçma bir şekilde salak yerine konulmuş gibi hissettiriyor insana.