Eğer bütçeniz izin veriyorsa Plus modelini almanızı tavsiye ederim. Ön ve arka set olarak.
Bağlantı için de sigorta kutusundan 10 dakika içerisinde bağlantıyı halledebilirsiniz. Bunun için özel kablosu var.
https://www.hepsiburada.com/70mai-up...-HBC00000RD2D4
Aracınıza uygun fuse tap alıyorsunuz.
Örnek:
https://www.hepsiburada.com/aye-stor...B&gclsrc=aw.ds
Sonrasında özel kablosu ile direkt sigorta kutusunda kesme, delme, biçme olmadan bağlıyorsunuz.
Kolay gelsin.
Araç kamerası kullanan var mı?
11
●264
- 27-09-2024, 10:58:01Plus modelindeki ekstra özellikler nedir hocam? Şu an bütçem yetmiyor maalesef ilerleyen zamanlarda arka kamerasını ayrı alacağım.L4WS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2024, 11:10:13Görüntü işlemcisi farklı hocam, kayıtta çok farkediyor.ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle