Konu
Araç kamerası kullanan var mı?
27-09-2024, 10:58:01
#11
ZekiOzl
L4WS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eğer bütçeniz izin veriyorsa
Plus
modelini almanızı tavsiye ederim. Ön ve arka set olarak.
Bağlantı için de sigorta kutusundan 10 dakika içerisinde bağlantıyı halledebilirsiniz. Bunun için özel kablosu var.
https://www.hepsiburada.com/70mai-up...-HBC00000RD2D4
Aracınıza uygun fuse tap alıyorsunuz.
Örnek:
https://www.hepsiburada.com/aye-stor...B&gclsrc=aw.ds
Sonrasında özel kablosu ile direkt sigorta kutusunda kesme, delme, biçme olmadan bağlıyorsunuz.
Kolay gelsin.
Plus modelindeki ekstra özellikler nedir hocam? Şu an bütçem yetmiyor maalesef ilerleyen zamanlarda arka kamerasını ayrı alacağım.