• 25-09-2024, 21:25:20
    #10
    VipsMedya.Com
    aralık ayını bekleyin bence hepsi yapacak
  • 25-09-2024, 21:31:58
    #11
    nordmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benzinli sizin kullandığınız motor büyük ihtimalle 1.3 ler güzel gidiyor tce ama bu 1.4 fire daha çok ekonomi amaçlı hitap ediyor misal Fiorino larda ar-ge kapsamında 3 eko lpg motor seçenekleri var fiat daha çok ekonomi odaklı tofaşın gelişmiş versiyonu aslında bildiğiniz gibi tofaş da fiat a ait aslında sadece şekil ve isim değişikliği var allah güle güle kullanmayı nasip etsin hocam
    Yok hocam 1.3 multijet. Şehiriçi de 5lt yakıyor şehirlerarası da 4.8 falan. 200 ibreyi de gördüm 1.3 olmasına rağmen ve 1420 kg araba
  • 25-09-2024, 23:05:42
    #12
    onurnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam 1.3 multijet. Şehiriçi de 5lt yakıyor şehirlerarası da 4.8 falan. 200 ibreyi de gördüm 1.3 olmasına rağmen ve 1420 kg araba
    Eski sattığımız arabamız reno symbol du 700 kg dı ağırlığı 2005 model 1.5 dci şehir içi bende öyle otobanda min 2 lt Max 3.2 lt yakıyordum düz yolda