onurnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam 1.3 multijet. Şehiriçi de 5lt yakıyor şehirlerarası da 4.8 falan. 200 ibreyi de gördüm 1.3 olmasına rağmen ve 1420 kg araba
Eski sattığımız arabamız reno symbol du 700 kg dı ağırlığı 2005 model 1.5 dci şehir içi bende öyle otobanda min 2 lt Max 3.2 lt yakıyordum düz yolda