ısıtıcı(soba-radyatör) önerisi
4
●106
- 23-09-2024, 20:31:40iyi akşamlar arkadaşlar bina merkezi sistem 1.kat mecburen soğuk olmaya başladı akşamları annede yaşlı olunca mecburen elektrikli soba vb alma ihtiyacı duydum. alıp halen kullandığınız memnun olduğunuz ısıtıcı-radyatör vb varmı önerilerinizi bekliyorum.
- 23-09-2024, 20:54:26Ufolae yüzde 100 e yakın verimlilikle çalışıyor diye biliyorum. Daha verimli, daha ucuz. Nesneyi ısıtması farketmez. Radyatörde bi nesne. Tüm odadaki nesleri ısıtması mı havayı daha iyi ısıtır. Yoksa birkaç kilo radyatörü müWebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
