iyi akşamlar arkadaşlar bina merkezi sistem 1.kat mecburen soğuk olmaya başladı akşamları annede yaşlı olunca mecburen elektrikli soba vb alma ihtiyacı duydum. alıp halen kullandığınız memnun olduğunuz ısıtıcı-radyatör vb varmı önerilerinizi bekliyorum.