Merhabalar, ofiste kullandığımız 15 Pro modeli var ve hücresel ayarlardan 5G seçili olmasına rağmen sürekli üstte 3G yazıyor.
Kendi telefonum se 2020 ve LTE yazıyor fakat 15 pro 3G den yukarı hiç çıkmadı.
İki telefonda Turkcell hat var ve aynı yerden yan yana biri LTE çekip diğeri 3G çekmesi anormal geldi.
Bunun bir çözümü var mı?
iPhone 15 Pro LTE ve 3G sorunu
4
●136
- 21-09-2024, 10:39:21Evet hocam denedim. Bir değişiklik olmadıarifbuba55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-09-2024, 10:42:13Usta hat ayarları da yapılmamış olabilir veya yanlışlıkla kapatılmış olabilir. Operatörün uygulama ayarlarında hat ayarları yeri oluyor. Buradan ağ ile ilgili onaylar açılıp kapatılabiliyor. İşe yaramazsa Ayarlar>Genel>iPhoneu Aktar veya Sıfırla> Sıfırla>Ağ Ayarlarını Sıfırla seçeneğiyle ağ ayarları sıfırlanabilir.