Merhabalar, ofiste kullandığımız 15 Pro modeli var ve hücresel ayarlardan 5G seçili olmasına rağmen sürekli üstte 3G yazıyor.
Kendi telefonum se 2020 ve LTE yazıyor fakat 15 pro 3G den yukarı hiç çıkmadı.
İki telefonda Turkcell hat var ve aynı yerden yan yana biri LTE çekip diğeri 3G çekmesi anormal geldi.
Bunun bir çözümü var mı?