• 19-09-2024, 19:38:48
    #1
    Herkese iyi forumlar. R10 üzerinden ticaret yaptığımda aldığım ücreti vergilendirmem vesaire gerekiyormu nasıl işliyor bu olay sıkıntı çıkarmı
  • 19-09-2024, 19:39:49
    #2
    Takipteyim konuyu
  • 19-09-2024, 19:40:09
    #3
    Normal şartlarda tüm hizmetlere fatura kesilmesi gerekiyor diye biliyorum.
  • 19-09-2024, 19:40:55
    #4
    f4tihpala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal şartlarda tüm hizmetlere fatura kesilmesi gerekiyor diye biliyorum.
    Fatura nasıl keseceğim
  • 19-09-2024, 19:41:10
    #5
    Dijitalin Tekil Merkezi
    Tabii ki gerekiyor, vergilendirme sizin yapmanız gereken bir şeydir. R10 üzerindeki ticarette muaf tutulmaz.
  • 19-09-2024, 19:41:16
    #6
    Vergi sadece R10 için geçerli değil arkadaşlar, her hangi bir yerde satış yapıyorsanız vergilendirmek zorundasınız, aksi takdirde yakalanırsanız cezası mevcut.
  • 19-09-2024, 19:42:17
    #7
    blass06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatura nasıl keseceğim
    Şirket açman lazım önce, her hangi bir muhasebeciye ulaşıp bilgi alabilirsin.
  • 19-09-2024, 19:42:38
    #8
    Üyeliği durduruldu
    baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi sadece R10 için geçerli değil arkadaşlar, her hangi bir yerde satış yapıyorsanız vergilendirmek zorundasınız, aksi takdirde yakalanırsanız cezası mevcut.
    Hocam belli bir limiti var dimi bunun bilmediğimden soruyorum
  • 19-09-2024, 19:43:06
    #9
    efetoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam belli bir limiti var dimi bunun bilmediğimden soruyorum
    hayır yok