baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergi sadece R10 için geçerli değil arkadaşlar, her hangi bir yerde satış yapıyorsanız vergilendirmek zorundasınız, aksi takdirde yakalanırsanız cezası mevcut.
Hocam belli bir limiti var dimi bunun bilmediğimden soruyorum