Konu
R10 üzerinden yapılan ticarette vergi hk
19-09-2024, 19:38:48
#1
blass06
Herkese iyi forumlar. R10 üzerinden ticaret yaptığımda aldığım ücreti vergilendirmem vesaire gerekiyormu nasıl işliyor bu olay sıkıntı çıkarmı