• 19-09-2024, 10:29:59
    #1
    Gold üye
    Stripe açayım dedim, hesabım varmış zaten telefonuma gelen kodla giriş yaptım.
    Başvuru kısmında ingiltere seçtim payoneer den eur hesap verdim, ingiltere adres girdim telefon kısımlarına da kendi telefonumu girip ilerledim şimdi panel açıldı.
    Ödeme aldıktan sonra vs. sıkıntı çıkar mı acaba? Stripe türkiyeye hizmet vermiyor ama tr numarayı kabul ediyor nedense direkt açtı hesabımı.
  • 19-09-2024, 10:45:50
    #2
    Saul4Goodmann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stripe açayım dedim, hesabım varmış zaten telefonuma gelen kodla giriş yaptım.
    Başvuru kısmında ingiltere seçtim payoneer den eur hesap verdim, ingiltere adres girdim telefon kısımlarına da kendi telefonumu girip ilerledim şimdi panel açıldı.
    Ödeme aldıktan sonra vs. sıkıntı çıkar mı acaba? Stripe türkiyeye hizmet vermiyor ama tr numarayı kabul ediyor nedense direkt açtı hesabımı.
    Türkiyedeki telefon no adres kimlikleri kabul ediyor stripe kendileride belirtiyor problem olmayacağını. İlk ödemeyi aldıgınızda 1 hafta bloke koyuyor sonraki ödemeler anlık banka hesabınıza geçiyor. Politikalarını ihlal etmediğiniz sürece sorun yaşamazsınız. Unutmayın çok sıkı denetimleri var.
  • 19-09-2024, 10:47:15
    #3
    Gold üye
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyedeki telefon no adres kimlikleri kabul ediyor stripe kendileride belirtiyor problem olmayacağını. İlk ödemeyi aldıgınızda 1 hafta bloke koyuyor sonraki ödemeler anlık banka hesabınıza geçiyor. Politikalarını ihlal etmediğiniz sürece sorun yaşamazsınız. Unutmayın çok sıkı denetimleri var.
    hocam deneme ödeme yaptımda 24 tl ödemeye bana 13 tl iletiyor %50 kesinti nerdeyse acaba tutar düşük diye mi böyle
  • 19-09-2024, 10:51:25
    #4
    Saul4Goodmann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam deneme ödeme yaptımda 24 tl ödemeye bana 13 tl iletiyor %50 kesinti nerdeyse acaba tutar düşük diye mi böyle
    bi zahmet ama stripe'nin islem ucretlerine bir bak.
    %lik + sabit tutar ceker.
  • 19-09-2024, 10:53:46
    #5
    Gold üye
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi zahmet ama stripe'nin islem ucretlerine bir bak.
    %lik + sabit tutar ceker.
    evet hocam %2.9 + 30 cent alıyormuş ödeme düşük diye bu kadar çok çekmiş
    1000 tllik bir işleme 29 tl + 30 cent miş gayet iyi gibi duruyor oran