Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi zahmet ama stripe'nin islem ucretlerine bir bak.
%lik + sabit tutar ceker.
evet hocam %2.9 + 30 cent alıyormuş ödeme düşük diye bu kadar çok çekmiş
1000 tllik bir işleme 29 tl + 30 cent miş gayet iyi gibi duruyor oran