Gib tarafindan gelen mesaj - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gib tarafindan gelen mesaj
9
●
600
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Gib tarafindan gelen mesaj
1
2
18-09-2024, 16:22:17
#1
Mubi
Annemin üzerine ev olmamasına rağmen böyle mesaj geldi neden gelmiş olabilir ve ne kadar nasıl öğreniriz
18-09-2024, 16:28:25
#2
ESWORK
banada geldi takipteyim
18-09-2024, 16:29:10
#3
ogrfurkan
Takip
18-09-2024, 16:29:28
#4
ramob7
Bildiğim kadarıyla banka hesabına kira ödemesi gibi bir ödeme amacı seçilerek ödeme alındığında bu yaşanıyor.
18-09-2024, 16:30:54
#5
MEG
Bence tezgah
oltaya kim takılırsa ondan vergi alırlar
18-09-2024, 16:31:51
#6
SaDo
Gidin önce tapunuzu isteyin sonra vergisini verin
18-09-2024, 16:32:53
#7
Mubi
ramob7 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bildiğim kadarıyla banka hesabına kira ödemesi gibi bir ödeme amacı seçilerek ödeme alındığında bu yaşanıyor.
Hocam bazen para gönderiyordum ama 500-1000₺ üstü atmadım pek. Umarım yoktur birşey
18-09-2024, 16:35:51
#8
Mubi
E-Devlette ise böyle
18-09-2024, 16:45:35
#9
Enes59
Üyeliği durduruldu
Benzer mesaj bana gelmişti vergi dairesine gittim orda personel bana burdan bişe yapılmayacağını muhasebeye gidip hesaplatırmanız gerektiğini söyledi muhasebe halletmişti bundan 1 yıl önce iş yerimden gelmişti vergi falan çıkmadı
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler